Naujienos

  • 21
    Vas 2018
    Priėmimas į pirmąsias klases 2018-2019 m.m.

    DĖL PRIĖMIMO Į PIRMĄSIAS KLASES 2018–2019 MOKSLO METAMS:
    Priėmimas vykdomas vadovaujantis:PRIĖMIMO Į KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS TVARKOS APRAŠU, patvirtintu Kauno miesto savivaldybės tarybos Kauno miesto savivaldybės tarybos 2018 m. vasario 6 d. sprendimu Nr.T-33

    Priimant į mokyklas 2018–2019 m.m prašymo padavimo data ir laikas neturi jokios įtakos priimamų asmenų sąrašų sudarymui, tai lemia Priėmimo į Kauno miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos apraše nurodyti kriterijai.

    Klasių komplektų ir mokinių skaičių mokykloms, mokyklų aptarnavimo teritorijas ir prašymų padavimų datą  Savivaldybės Taryba nustatys vasario 27 dienos posėdyje.

    Planuojama prašymų padavimo pradžia kovo 7 d. 12 val., jeigu Taryba nenustatys kitaip.
  • 19
    Vas 2018
    Atostogos

    Mokinių atostogos nuo 2018 m. vasario 19 iki 23 d. Į mokyklą renkamės vasario 26 d. (pirmadienį).

    Linkime linksmų, turiningų ir saugių atostogų!
  • 13
    Vas 2018
    NUD "Atkurtai Lietuvai 100"
    2018 m. vasario 15 d. mokykloje vyks netradicinio ugdymo diena "Atkurtai Lietuvai 100", skirta vasario 16-ąjai paminėti. Mokiniai aktyviai dalyvaus įvairiose veiklose, skatinančiose pažinti, didžiuotis savo šalimi, bendradarbiauti. Su gimtadieniu, Lietuva!
  • 02
    Vas 2018
    Informacija tėveliams
    Informuojame, kad ugdymo procesas 2018 m. vasario 3-7 d. nutraukiamas. Laukiam mokinių vasario 8 d. (ketvirtadienį).
  • 11
    Sau 2018
    Akcija „Atmintis gyva, nes liudija“

    Mokykla dalyvauja pilietinėje akcijoje „Atmintis gyva, nes liudija“. Lietuvoje ši pilietinė akcija pradėta organizuoti nuo 2008 metų.

    2018 m. sausio 12 d. (penktadienį) 8.00 val. mokykloje dešimčiai minučių bus užgesinama šviesa ir uždegamos languose atminties žvakutės – gyvybės, šviesos, atminties ir vilties simbolis – žuvusiems už Lietuvos Laisvę.


Išorinis vertinimas



Kauno „Ryto“ pradinės  mokyklos veiklos kokybės išorinis vertinimas

2013 m. balandžio 22–25 d.

Vizito metu išorės vertintojai stebėjo 51 užsiėmimą: pamokas, neformaliojo švietimo veiklą, logopedo-specialiojo pedagogo pratybas, priešmokyklinio ugdymo užsiėmimus, netradicinio ugdymo dienos veiklas. Gilintasi į mokinių ir mokytojų veiklą pamokose.

Išorės vertintojai kalbėjosi su mokytojais, švietimo pagalbos specialistais, mokyklos vadovais, darbuotojais, savivaldos institucijų atstovais, mokiniais ir jų tėvais, analizavo mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus. Išvadų pagrindimui naudojosi Kauno „Ryto“ pradinės mokyklos tėvų nuomonės apie mokyklos veiklą tyrimo statistine ataskaita (toliau – STA). Vertintojai stebėjo veiklą natūralioje aplinkoje: darbo vietose, klasėse, bibliotekoje, koridoriuose, kieme, salėse, valgykloje. Vertinant mokyklos veiklą, vadovautasi Bendrojo lavinimo mokyklos vidaus audito tvarkos aprašo vertinimo rodikliais, atsižvelgta į šiuo metu galiojančias Bendrąsias programas, mokyklos veiklą reglamentuojančius teisės aktus.

Išorės vertintojai nuoširdžiai dėkoja mokyklos direktorei Alinai Striškienei, direktorės pavaduotojai ugdymui Redai Stasiukonienei, direktorės pavaduotojai ūkio reikalams Vidai Gruzdevai bei visam mokyklos kolektyvui už geranorišką ir konstruktyvų bendradarbiavimą.

 

Stiprieji veiklos aspektai

  1. Vertybės ir elgesio normos (1.1.1.).
  2. Tapatumo jausmas (1.1.3.).
  3. Atvirumas ir svetingumas (1.1.5.).
  4. Neformalusis vaikų švietimas (2.1.5.).
  5. Mokinių darbo organizavimas pamokose (2.2.3.).
  6. Mokytojo aiškinimo, demonstravimo ir nurodymų suprantamumas (2.3.3.).
  7. Mokymosi motyvacija (2.4.1. ).
  8. Mokinių pasiekimai olimpiadose, konkursuose, projektinėje veikloje (3.2.2.).
  9. Bendrasis rūpinimasis mokiniais (4.1.1.).
  10. Demokratiškas mokyklos valdymas (5.3.1.).

Tobulintini veiklos aspektai

1. Išmokimo stebėjimas (2.3.4.).

2. Mokymosi veiklos diferencijavimas (2.5.2. ).

3. Vertinimo metu gautos informacijos panaudojimas (2.6.1. ).

4. Mokinių konsultavimo sistema (4.2.1. ).

5. Vidinių ir išorinių erdvių naudojimas ugdymo procesui (5.5.3.).




bottom